اطلاعیه ها
1395/6/24 چهارشنبه
جلسه تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردکان

.

جلسه تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردکان

 

آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردکان، با حضور معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور استان، هیات همراه، اساتید هیات علمی و کارکنان دانشگاه پیام نور اردکان برگزار شد.

در این جلسه که در محل دانشگاه پیام نور مرکز اردکان، با حضور معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور استان و مدیران ستادی دانشگاه برگزار شد، در ابتدا آقای دکتر ذوالفقاری از زحمات آقای حسینی پور در طول دوره خدمت قدردانی و ضمن خیر مقدم به آقای دکتر تقدیری برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

سپس آقای حسینی پور ضمن گزارش عملکرد دانشگاه در طول مدت مسئولیت، پیشرفت حاصل شده را نتیجه همکاری، همدلی و تعامل با یکدیگر دانستند و از تلاش و زحمات همه کارمندان در کلیه واحدها و اعضای هیئت علمی تشکر و قدردانی نمودند. سپس آقای دکتر تقدیری طی سخنانی ضمن خوش آمدگویی به مسئولین ستادی استان و تبریک عید سعید قربان از زحمات آقای حسینی پور در طی مدیریت مرکز قدردانی و سه اصل همدلی، وجدان کاری و تعهد را رمز موفقیت دانستند و از کارمندان و اعضای هیات علمی خواستند که در جهت حفظ و تقویت این سه اصل تلاش نمایند.

در پایان این مراسم از زحمات آقای حسینی پور با لوح یاد بود تقدیر به عمل آمد و آقای حدادی مسئول دفتر ریاست دانشگاه پیام نور استان، حکم سرپرستی آقای دکتر تقدیری را از طرف ریاست محترم سازمان مرکزی دانشگاه قرائت نمودند.








 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر