اطلاعیه ها
1396/4/17 شنبه
برگزاری کنکور سراسری علوم ریاضی و فنی ،علوم تجربی، علوم انسانی، زبان های خارجی و هنر در دانشگاه پیام نور اردکان

.

 در روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ 15/4/96 و 16/4/95 آزمون سراسری کنکور 96 با حضور 815 داوطلب در پنج گروه آزمایشی و در چهار نوبت صبح و عصر در دانشگاه پیام نور اردکان برگزار گردید.

 دکتر مهدی تقدیری اردکان نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و آموزش کشور در شهرستان اردکان با اعلام این خبر افزود اردکان بعد از مرکز استان بیشترین داوطلب کنکور سراسری را در سطح استان به خود اختصاص داده است و در بین گروههای آزمایشی بیشترین شرکت کننده مربوط به گروه آزمایشی علوم تجربی با 322 نفر و کمترین شرکت کننده مربوط به گروه آزمایشی هنر با 57 نفر داوطلب می باشد. ایشان در ادامه به ترکیب جنسیتی داوطلبان کنکور سال 1395 شهرستان اردکان اشاره نمود و اعلام کرد از مجموع شرکت کنندگان امسال 54% از داوطلبان زن و 46 % مرد تشکیل می دهند.

       قابل توجه است در ایام برگزاری آزمون سراسری ، ناظر و نمایندگان سازمان سنجش ، فرماندار شهرستان اردکان، امام جمعه موقت شهرستان اردکان و ریاست آموزش و پرورش اردکان از محل برگزاری آزمون سراسری بازدید نمودند و از تمهیدات خوب به عمل آمده برای ایجاد فضای مناسب و آرام جهت برگزاری کنکور سراسری تقدیر و تشکر نمودند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر