اطلاعیه ها
1400/7/4 یکشنبه
بازدید رییس دانشگاه پیام نور استان یزد و فرماندار شهرستان اردکان از دانشگاه پیام نور اردکان

.

همزمان با هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، جناب آقای دکتر مهدوی نژاد رییس محترم دانشگاه پیام نور استان یزد و هیأت همراه از دانشگاه پیام نور اردکان بازدید و از نزدیک با اعضای هیات علمی و کارکنان این دانشگاه دیدار نمودند.
در این ديدار صمیمانه، ابتدا دکتر رضاپور رییس دانشگاه پیام‌نور اردکان، ضمن عرض خوش آمد و خیرمقدم خدمت میهمانان، گزارشی از عملکرد دانشگاه در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و اداری بیان نمودند و سپس اعضای هیات علمی و کارکنان ادارای دانشگاه نظرات خود را پیرامون مشکلات و مسائل دانشگاه ارائه کردند.
در ادامه دکتر مهدوی نژاد با اعلام اینکه دانشگاه پیام نور اردکان باسابقه ترین مرکز پیام نور در استان یزد با بیش از ۳۰ سال سابقه می‌باشد، افزود فضای حاکم در مرکز، دقت و تلاش در حوزه آموزش و پژوهش نسبت به مراکز دیگر استان فاصله ی معنی داری ایجادکرده، که این نشان از مدیریت بالای دکتر رضاپور و مجموعه تحت مدیریت ایشان و وجدان کاری، صداقت و وظیفه شناسی اعضای هیات علمی و کارکنان اداری این مجموعه است که با وجود کمبود شدید نیرو این معضل را با سختکوشی خود پوشش داده اند.
 در ادامه با حضور جناب آقای دکتر پوردهقان، فرماندار محترم شهرستان اردکان، ایشان ضمن خیر مقدم به دکتر مهدوی نژاد و هیات همراه و تشکر ویژه از توجه خاص دانشگاه پیام نور استان یزد به مرکز اردکان، با توجه به پتانسیلهای مرکز خواستار تعامل بیشتر مسئولین مرکز اردکان با مدیریت شهرستان و مدیریت کلان استان و سازمان مرکزی دانشگاه در جهت ارتقاء این واحد دانشگاهی پر سابقه شد.
در پایان این دیدار تفاهم نامه ایی بین فرماندار شهرستان و ریاست دانشگاه پیام نور استان درجهت تامین نیروی مرکز، تعیین تکلیف واحد عقدا و کمکهای خیری در جهت بهینه سازی فضای مرکز امضاء شد.





 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر